3 november - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van petereningridopvakantie - WaarBenJij.nu 3 november - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van petereningridopvakantie - WaarBenJij.nu

3 november

Door: Peter & Ingrid

04 November 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na het tumult van gisteren hebben we vandaag eens uitgeslapen en rustig ontbeten aan de gondelvaart in ons hotel. Gezellig hoor, met die zingende gondeliers langs je tafeltje.
Daarna zijn we met de taxi naar het outlet- en shoppingcenter gegaan, op jacht naar sportkleding en (golf)schoenen. Veel merken zijn hier een stuk goedkoper dan in Nederland, we zijn dan ook goed geslaagd.
Na een borrel in ons hotel zijn we rond 18.30 uur (toen het donker was) de zuidkant van de strip op gelopen, dat stuk hadden we gisteren nog niet gezien. Prachtig lichtfontein bij het Bellagio meegepikt en de vulkaanuitbarsting bij The Mirage. Ook nog even door Ceasar’s Palace gelopen. Als afsluiting koffie met taart op het ‘San Marcoplein’ in ons hotel genomen, onder het genot van live muziek.
Morgen (zaterdag) vertrekken we weer uit Las Vegas en nemen we onze geweldige herinneringen aan deze stad met ons mee.

• 06 November 2017 - 20:23

Chantal:

Op de strip verveel je je geen moment he?! Zo leuk!
    Heerlijk hoor zo'n dagje relaxen. In Vegas kan dit prima en je hebt genoeg te zien!

• 08 November 2017 - 13:24

Wendela:

Ojee, extra koffer mee naar huis?