4 november - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van petereningridopvakantie - WaarBenJij.nu 4 november - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van petereningridopvakantie - WaarBenJij.nu

4 november

Door: Peter & Ingrid

05 November 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Een toepasselijk afscheid van Las Vegas vanmorgen; we reden op de boulevard tussen een stoet gepimpte GTO’s, Lamborghini’s en allerlei andere (futuristische) lawaaimakers. Vermoedelijk kwamen die van de Sema Show af; een big auto-event dat afgelopen dagen in Vegas gehouden werd en waar zo’n 160.000 mensen op af kwamen (volgens de taxichauffeur). Max Verstappen was er ook voor een demo, maar daar konden we geen kaarten meer voor bemachtigen.
Vandaag 450 km gereden, wat file getrotseerd en om 15:00 uur waren we op de laatste bestemming van onze vakantie: Los Angeles.
LA is o.a. de stad van het mooie weer, de filmsterren en de zesbaans highways, maar ook van de drugscriminaliteit, rassendiscriminatie en onveilige wijken.
Voor de komende drie nachten zitten wij in een hotel in Santa Monica. Vanuit ons hotel zijn we meteen naar Venice Beach gelopen (waar Baywatch is opgenomen). Daar belandden we in een drukke kroeg met live muziek. We raakten aan de praat met een stel uit de oostkust van de USA en daar hebben we heel gezellig mee zitten pimpelen. We zijn ook blijven eten in 1 van de vele horecagelegenheden daar bij het strand. De eerste indruk van deze stad is al weer goed, morgen gaan we er meer van verkennen!

• 05 November 2017 - 09:46

John:

Toch niet zitten pimpelen met Pamela he. (Ing ff opletten hoor).