5 november - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van petereningridopvakantie - WaarBenJij.nu 5 november - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van petereningridopvakantie - WaarBenJij.nu

5 november

Door: Peter & Ingrid

06 November 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hollywood, dat stond vandaag op het
programma. Hiervoor hebben we wel de auto gepakt, de afstanden zijn hier namelijk groot doordat LA bestaat uit verschillende kleine steden die aan elkaar gegroeid zijn. In Hollywood zijn we over de boulevard en natuurlijk de Walk of Fame gewandeld, waar op marmeren sterren de namen van filmsterren staan. Aan deze boulevard ligt ook het Chinese Theatre, de bekendste bioscoop ter wereld waar in cement de hand- en voetafdrukken van filmsterren zijn vereeuwigd. Leuk om eens in het echt te zien allemaal i.p.v. in boekjes.
Daarna zijn we naar Rodeo Drive gereden, de exclusieve winkelstraat van Beverly Hills waar Bentley’s en Rolls Royces de boventoon voeren. Daar zijn we natuurlijk ook even doorheen geslenterd en overal een kijkje genomen (met de nadruk op kijken).
Vervolgens zijn we naar Mulholland Drive gegaan, dat is een beroemde boulevard die door de groene Hollywood Hills kronkelt en waar schitterende huizen aan staan.
Al met al weer een heel gezellige dag, die we met een dinertje bij een Italiaan op Venice Beach hebben afgesloten.
Het tijdsverschil met Nederland is nu overigens 9 uur (vroeger), de klok is hier afgelopen nacht namelijk een uur terug gegaan. Welterusten.

• 06 November 2017 - 07:48

Carla:

Heerlijk die luxe sfeercom doorheen teslenteren. Kijke kijke, niet kope. Haha

• 06 November 2017 - 20:19

Chantal:

Wat heerlijk om te lezen weer! Jullie vermaken je nog prima. LA heeft deze leuke stekkies toch wel te bieden. Sommige stukken zijn echt wel mooi. Wat een overdaad he die winkels haha. Geniet er nog maar lekker van!