6 november - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van petereningridopvakantie - WaarBenJij.nu 6 november - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van petereningridopvakantie - WaarBenJij.nu

6 november

Door: Peter & Ingrid

07 November 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Op de fiets langs Venice Beach, dat hadden we bedacht voor vandaag. Vanmorgen dus fietsen gehuurd en op pad. Ing wilde naar Malibu fietsen, maar dat bleek ruim 25 km enkele rit. Plan dus afgekeurd. We zijn wel de boulevard op gegaan. Langs vrijwel het hele strand is een fiets- en wandelpad aangelegd, dat rijdt lekker relaxed. Onderweg kom je van alles tegen; niet alleen horeca, maar ook winkels, marktkramen en vooral veel mensen die fietsen, skaten, joggen, muziek maken, jointjes roken, volleyballen, body builden, hun roes uitslapen of gewoon met elkaar op het strand of tussen de palmbomen zitten. Gezellig sfeertje dus! Voor de lunch zijn we neergestreken op het terras aan jachthaven Marina del Rey.
Morgen staat in het teken van de terugreis. We vertrekken pas om 17.15 uur vanuit LA, maar daarvoor gaan we op ons gemak onze spullen inpakken, auto inleveren etc. We hebben verder dus geen plannen meer voor morgen.
Vanavond hebben we onder het genot van een flesje wijn alle hoogtepunten van de afgelopen 2,5 week nog eens de revue laten passeren. Met een gemengd gevoel keren we morgen huiswaarts; enerzijds fijn om weer thuis te zijn, anderzijds hebben we het hier nog zo goed naar ons zin en is er nog veel te zien en te beleven. Hoe dan ook, wij hebben een werkelijk geweldige vakantie gehad en zullen nog heel vaak terugdenken aan de fantastische herinneringen die wij hier samen hebben opgedaan.

• 07 November 2017 - 06:59

Patricia:

Jammer zeg, raakte er net aan gewend om jullie blog te lezen tijden m'n ochtend koffie ;)
    Have a save flight! X

• 07 November 2017 - 07:02

Paul :

Bedankt voor de mooie verhalen en goede reis across the pond. Cu here!

• 07 November 2017 - 07:23

Carla:

Ja, dat wordt zeker nog lang nagenieten van deze vakantie. Een hele goeie reis terug en tot gauw.

• 07 November 2017 - 09:56

John:

Ja het is nou wel weer eens welletjes geweest he. moet niet te gek worden.

Goeie reis terug, en geen ruzie maken in het vliegtuig wie bij het raam mag zitten hoor.

• 07 November 2017 - 11:16

Bep:

Oh al voorbij

• 08 November 2017 - 13:16

Chantal:

Lieve mensen, wat een lekker relaxt dagje nog zo. Wat fietsen en mensen kijken.
    Wat gaat de tijd snel, nu al tijd om naar huis te komen??? Jammer hoor. Geniet nog van je laatste dagje daar en een goede reis terug naar ons inmiddels koude kikkerlandje.

Spreek jullie vast snel en bedankt dat ik met jullie mee mocht reizen! Ik heb genoten van jullie beeldende verhalen! XX

• 08 November 2017 - 13:30

Wendela:

Wat een bijzondere vakantie hebben jullie gehad, waar jullie nog heel lang over na kunnen kletsen! Bedankt voor alle leuke verhalen en foto's xxx